Ključ za varno prihodnost pod osebno znamko kot Tatjana Frumen izvaja programe iz naslova duhovne in osebnostne rasti, kot so terapije, različna predavanja, tečaji in delavnice tako s posamezniki kot s poslovnimi subjekti.
V sklopu Ključ za varno prihodnost, Maribor so organizirane delavnice, tečaji in predavanja v živo, dostopna vsem, ki se želijo izpopolnjevati na področju duhovne in osebnostne rasti. Za vse objavljene vsebine je možen nakup preko spleta, vendar je uporabnikom dostopen samo v času razpisanih terminov.
Storitve Zavoda Ključ za varno prihodnost, Maribor (v nadaljevanju ponudnik) v osnovi obsegajo naslednje storitve:
Ponudniki storitev so:
Naročnik, stranka, uporabnik
Vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s posameznim ponudnikom preko ponudnikovih spletnih strani ali na drug ustrezen način sklenila poslovno razmerje za uporabo storitev – nakup dostopa do določene delavnice, tečaja, predavanja ali druge objavljene vsebine… (v nadaljevanju naročnik, stranka ali uporabnik).
Splošni pogoji ponudnika so zavezujoči za vse uporabnike oziroma stranke, pri čemer splošne določbe veljajo za vse storitve, za posamezno storitev pa lahko poleg splošnih določb veljajo tudi posebne določbe, ki so jasno navedene pri posamezni objavi storitve.
Stranka z uporabo ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletne strani http://www.tatjanafrumen.si in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom. V kolikor ponudnik in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji dopolnjujejo pogodbena določila. V primeru neskladja imajo posamezna določila pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev.
Ponudnik je upravičen spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, vključno s spremembami cen posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na strani Tatjana Frumen (http://www.tatjanafrumen.si).
Stranke so dolžne tedensko spremljati spletne strani ponudnikov glede morebitnih sprememb splošnih pogojev, saj v roku 15 dni od objave le-te začnejo neposredno učinkovati in se poslovno razmerje nadaljuje pod spremenjenimi pogoji. Ponudnik bo vse stranke o spremembah obvestil preko svojih kanalov za obveščanje (E-pošta). V primeru, da se stranka samostojno odjavi od prejemanja teh obvestil in vsled tega o spremembah ni obveščena, ponudnik za morebitne težave ali kakršnekoli posledice ni odgovoren.
V primeru spremembe cenikov, spremenjene cene veljajo z dnem objave.
Vse cene v cenikih oziroma na spletnih straneh so v evrih (€) in, če ni posebej določeno drugače, ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV) – Ključ za varno prihodnost, Maribor ni davčni zavezanec.
Ključ za varno prihodnost, Maribor za svoje storitve zaračunava v odvisnosti od posamezne storitve oziroma programa – po vsakokrat veljavnem ceniku, kot enkratno plačilo ob naročilu. Vsi pogoji nakupa, plačevanja in podobno, so vedno navedeni na strani, kjer je možno opraviti naročilo oziroma nakup.
Zaradi narave ponudnikovih storitev (izvedba delavnic, tečajev, predavanj…), dobi stranka dostop do naročenih vsebin po dejansko opravljenem plačilu za naročene storitve, kakor tudi vstop na plačane delavnice ali tečaje. V primeru mesečnega obračunavanja ima ponudnik v primeru neplačila pravico, da naročniku takoj prekine dobavo vseh storitev brez predhodnega opozorila. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.
Enake posledice za stranko nastopijo v primeru, če po izteku obdobja, za katerega je bila sklenjena pogodba oziroma naročena storitev, ne sprejme ponudnikove prve nove ponudbe in ne plača zneska po ponudbi.
Ponudnik prekine dobavo storitev stranki z iztekom obdobja, za katerega je bila pogodba sklenjena oziroma naročena storitev.
Če ponudnik naročniku ne pošlje ponudbe, se šteje, da ne želi skleniti poslovnega razmerja in v takem primeru zanj ne more nastati nobena obveznost, prav tako stranki zaradi opustitve posredovanja ponudbe ne odgovarja za morebitno škodo.
Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru strankinega preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani ponudnika ipd., ko mora ponudnik nakazovati denar nazaj stranki ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračunati s tem povezane administrativne stroške.
Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik izda račun tudi samo v elektronski obliki in ji ga pošlje po e-pošti oziroma s sredstvi elektronske komunikacije. V primeru, ko stranka želi oziroma zahteva izdajo računa/-ov v papirnati obliki (npr. če izgubi račun in želi njegovo ponovno izdajo v papirnati obliki ipd.), ima ponudnik pravico stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.
Za naročilo storitev in sklenjeno pogodbo se šteje oddano naročilo in nakup oziroma plačilo posamezne storitve oz. druge vsebine. Naročnik oziroma stranka se z nakupom strinja in soglaša s temi splošnimi pogoji.
Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe, če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo.
Če ponudnik v primeru iz prejšnjega odstavka odstopi od pogodbe, stranki ni dolžan omogočiti uporabe storitve, ki jo je ta morda plačala ali zakupila vnaprej, prav tako ji za neporabljen del storitve ni dolžan plačati nadomestila ali odškodnine.
Stranki lahko kadarkoli odpovesta pogodbo. Glede na naravo storitev odpovednega roka ni – ponudnik se zaveže, da bo prekinitev pogodbe izvedel v najkrajšem možnem času.
V primeru, da gre za odpoved sodelovanja pri programih, kjer naročnik mesečno plačuje za dostop do naročenih programov, ponudnik v primeru odpovedi ne sme zaračunati naročnine za naslednje obračunsko obdobje, če je naročnik odpovedal storitve.
Če pride do odpovedi pogodbe zaradi naročnikovih kršitev teh splošnih pogojev, ima ponudnik pravico takoj in brez opozorila prekiniti sodelovanje in dostop do storitev, pri tem pa v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.
Če ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med stranko in ponudnikom izrecno določeno drugače, se pogodba med ponudnikom in stranko sklepa za čas, ki je naveden v določenem programu.
Odpoved pogodbe lahko naročnik poda v pisni obliki – digitalni ali fizični (po pošti na naslov ponudnika).
Stranka se obvezuje, da bo poravnala vse obveznosti, ki so nastale do dneva prenehanja sodelovanja. Če stranka v primeru predplačila storitev za določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičena do vračila vnaprej plačanega zneska, razen v primeru grobega kršenja pogodbenih obveznosti s strani ponudnika.
Ponudnik stranki omogoči dostop do naročenih oziroma kupljenih izobraževalnih vsebin takoj oziroma v najkrajšem možnem času po plačilu, vidnem na transakcijskem računu, v vsakem primeru pa vsaj naslednji delovni dan.
Načini plačila:
Postopki za sklenitev pogodbe (naročilo)
Kot navedeno, se za sklenitev pogodbe šteje oddaja naročila in plačilo na TRR. Uporabnik oziroma stranka odda naročilo na posameznih promocijskih straneh s klikom na jasno označene gumbe. Po kliku na gumb PRIJAVA na DOGODEK, ali NAKUP je uporabnik preusmerjen na stran, kjer vpiše svoje podatke, ki so potrebni za naročilo (ime in priimek, naslov, GSM, E-naslov, možnost dodatnih opomb). Na isti strani je tudi možnost izbire med ponujenimi načini plačila ter povzetek naročila, na dnu strani pa mora uporabnik označiti strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Na obrazcu za naročilo lahko naročnik izbira tudi opcijo in se s tem nedvoumno izreče ali želi, da mu ponudnik preko e-pošte tudi v prihodnje pošilja nasvete, članke, akcije, obvestila o delavnicah, predavanjih in podobne vsebine.
Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani.
Po pravilni oddaji naročila je uporabnik preusmerjen na zaključno stran z obvestilom, da je naročilo uspešno opravljeno. Istočasno se odpre okence z vsemi potrebnimi podatki o plačilu na TRR, katere si stranka lahko prenese na svojo elektronsko napravo.
Ponudnik mora storitev izvesti v roku, ki je naveden v ponudbi za posamezni program, delavnico, seminar ali drugo ponudnikovo storitev, v skladu s cenikom oziroma v korespondenci med ponudnikom in stranko.
V primeru višje sile se roki za izvedbo storitve podaljšajo za čas trajanja višje sile, pod pogojem, da ponudnik stranko obvesti o nastopu višje sile, takoj ko je to mogoče. Za višjo silo se štejejo tudi dogodki, ki izvirajo iz sfere ponudnika.
Stranka (naročnik), v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih avtorskih pravic na delavnicah, tečajih, predavanjih, ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oziroma imetja materialnih avtorskih pravic.
V primeru, da ponudnik izdela določen izobraževalni program v sodelovanju z zunanjimi partnerji, se vse v zvezi z avtorskimi pravicami dogovori in zapiše za vsak tak izobraževalni program posebej.
Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika je stranki, prepovedano posegati v avtorska dela ponudnika, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice na teh delih na tretje osebe.
Strankam je na voljo podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh ponudnika.
Ponudnik je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na elektronske naslove ponudnika, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev (v nadaljevanju e-pošta naročnika).
Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.
Naročnik z opravljenim naročilom storitev dovoli ponudniku pošiljanje informacij, obvestil po e-pošti, ki so neposredno ali posredno povezani z njegovim naročilom pri ponudniku.
Ponudnik lahko na e-pošto naročnika pošilja razna obvestila, informacije o novostih, delavnicah, akcijah, predavanjih samo, če se je naročnik nedvoumno izrazil, da jih želi prejemati.
Storitve ponudnika so odvisne od splošnega delovanja omrežja internet. Stranka razume, da je dostopnost strežnikov odvisna od tretjih oseb, ponudnik storitev pa bo naredil vse, kar je v njegovi moči za neprekinjeno in nemoteno delovanje.
Ponudnik se obvezuje, da bo vse svoje storitve opravljal na profesionalen način. Vsi izobraževalni programi bodo prilagojeni tako, da bodo razumljivi navedeni ciljni publiki in da bodo uporabniki od vsebine imeli obljubljene koristi.
Ponudnik ima pravico uporabiti pozitivne izjave strank, ki jih pridobi preko elektronskih sporočil in telefonskih razgovorov, v tržne namene. Ponudnik se zavezuje, da bo podatke anonimiziral in s tem onemogočil identifikacijo stranke, razen v primeru, ko od stranke pridobi eksplicitno privolitev.
Ponudnik ima pravico uporabiti podatke iz strežniških dnevnikov in drugih virov za analitiko, boljšo segmentacijo strank in trženje strankam izključno za potrebe izboljšanja svoje ponudbe in pomoč pri trženju svojih produktov.
Ponudnik mora naročniku omogočiti preglednost vodenja podatkov, dostop do naročnikovih osebnih podatkov, možnost spremembe ali brisanja iz baze podatkov.
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala stranki, če je škoda posledica:
Stranka, ki je fizična oseba in ki pridobiva ali uporablja storitve ponudnika za namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti (potrošnik), lahko odstopi od pogodbe kadarkoli.
O odstopu od pogodbe oziroma registracije v ponudnikov izobraževalni program mora stranka – potrošnik ponudnika obvestiti preko e-pošte (info@tatjanafrumen.si). Ponudnik bo sprožil postopek za izbris uporabniškega računa.
V primeru, da je bila naročnina ali nakup prekinjen v roku 8 dni, je ponudnik v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov dolžan vrniti znesek kupnine, kar naredi najkasneje v roku 14 dni od dneva prejema obvestila kupca o odstopu od pogodbe.
V primeru, da je bila pogodba s strani naročnika prekinjena kasneje kot v 8 dneh, sploh če je bila ta prekinjena kasneje kot 5 dni pred izvedbo pogodbe, ponudnik ni dolžan vrniti zneska kupnine.
V primeru, da je zaradi višje sile prišlo do odstopa pogodbe s strani naročnika, lahko ponudnik naročniku ponudi dobropis za enak znesek z veljavnostjo 1 leta, če se ta strinja, v nasprotnem primeru, pa ponudnik zadrži 25% od zneska kupnine ali znesek avansa, odvisno od razpisane delavnice, s katero pokrije stroške, ki jih je imel pri pripravi storitev ali produktov, ki so bili predmet te pogodbe. Preostali znesek ponudnik nakaže na TRR naročnika.
Stranke, ki niso potrošniki, v nobenem primeru oziroma času nimajo pravice do vračila kupnine ob odpovedi naročenih storitev oz. pogodbe po tem, ko je ponudnik že prejel njihovo plačilo.
Če pride do spremembe podatkov, ki jih je stranka navedla ob naročilu storitev, je dolžna o spremembi podatkov pisno obvestiti ponudnika najkasneje v roku 8 dni po nastanku spremembe. Poleg obvestila ponudniku, je stranka dolžna spremeniti podatke v uporabniških straneh in ostalih aplikacijah, ki jih nudi ponudnik. Naročnik trpi vse neugodne posledice opustitve obvestila o spremembi podatkov, tudi v primeru, če rok iz prejšnjega stavka še ni potekel.
Stranka odgovarja za tajnost, zaščito in uporabo dostopnih gesel ter uporabniških imen za dostop do storitev za sebe in za svoje uporabnike. Upoštevati mora tudi obstoječo zakonodajo glede objave in nudenja informacij, servisov in storitev ter odgovarja za vse posledice dovoljene in nedovoljene uporabe naročenih storitev za sebe in za svoje uporabnike.
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti na. Pritožba se odda prek e-poštnega naslov info@tatjanafrumen.si ali pa po klasični pošti.
Ponudnik se zavezuje, da bo pritožben postopek vodil resno in korektno, ter da se bo (v primeru upravičenosti pritožbe kupca) nemudoma odzval v skladu s temi splošnimi pogoji in izpolnil svoje obveznosti, ki jih po teh določilih ima do kupca oziroma naročnika.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik in stranka se zavezujeta spore reševati po mirni poti, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo o sporih odločalo stvarno pristojno sodišče po vsakokratnem sedežu ponudnika.
Razmerje med ponudnikom in stranko se presoja po slovenskem pravu.
Ponudnik besedila pogodbe ne shranjuje. Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
Zavod Ključ za varno prihodnost, Maribor, Gozdna ulica 11, 2000 Maribor
Kontaktni podatki
T : +386 (0)41 444 573
E : info@tatjanafrumen.si
Splošni pogoji so bili nazadnje spremenjeni 01.06.2017.